Zwroty
Masz 14 dni na zwrot
Wypełnij formularz zwrotu
Odeślij towar na własny koszt
Pytania i odpowiedzi dotyczące zwrotów
Jak zwrócić towar zakupiony w sklepie divotikids.pl
Konsumenci mogą odstąpić od umowy i dokonać zwrotu w ciągu 14 dni od otrzymania towaru.
Możesz to zrobić w 3 prostych krokach:
- Poinformuj nas mailowo o chęci odstąpienia od umowy na adres biuro@divotikids.pl
- Pobierz i wypełnij formularz odstąpienia.
- Prześlij do nas towar wraz z wypełnionym formularzem i kopią paragonu lub jego oryginałem. Na adres:
Divoti Sławomir Kaźmierski
ul. Kasztanowa 28
62-052 Komorniki
Koszty przesyłki pozostają po Twojej stronie.
Ważne! Zwracany towar nie może posiadać znamion użytkownia oraz musi być oryginalnie ometkowany.
Czy mogę zwócić zamówienie w przypadku zagubienia paragonu?
Kopia paragonu jest potrzebna do uzyskania zwrotu za zakupiony towar. Jeśli jednak zagubisz paragon to nic straconego. Wypełnił dodatkowo oświadczenie o zagubieniu paragonu. Załącz go dodatkowo do paczki ze zwrotem zamiast paragonu. Możesz wydrukować go osobno lub na odwrocie formularza zwrotu.
Czy muszę podawać przyczynę zwrotu?
Nie musisz, jednak umożliwia nam to weryfikację mankamentów produktów.
Ile mam czasu na dokonanie zwrotu?
Masz 14 dni od odebrania zamówienia na odstąpienie od umowy lub zgłoszenia chęci zwrócenia towaru. Jeśli nie zgłosisz lub nie zwrócisz towaru w ciągu 14 dni, Twoje prawo do odstąpienia od umowy zostanie utracone, a transakcja będzie uznana za ostateczną. Od terminowego zgłoszenia zwrotu towaru masz 14 dni na nadanie do nas zamówienia. W przypadku kiedy nie otrzymamy mailowej informacji o odstąpieniu od umowy w wyznaczonym terminie lub nie otrzymamy towaru prawo do odstąpienia umowy (zwrotu) wygasa.
Czy muszę zgłaszać zwrot towaru?
Jeśli odeślesz towar w ciągu 14 dni od odebrania to zgłoszenie nie jest konieczne. Nie możesz odstąpić od umowy (zwrócić towaru) jeśli minęło 14dni od odebrania towaru, a nie zgłosiłeś chęci zwrotu.
Na jaki adres wysłać zwracany towar?
Zwacany towar wyślij na adres: Divoti Sławomir Kaźmierski, ul. Kasztanowa 28, 62-052 Komorniki, tel. 601-428-486
Jakiego wybrać przewoźnika do nadania zwrotu?
Wybór przewoźnika towaru należy do Ciebie. Najwygodniejszą opcją jest wybranie kuriera, polecamy Inpost, DPD, DHL. Jeśli chcesz nadać zwrot przy użyciu Poczty Polskiej, prosimy o nadanie przesyłki w formie paczki, a nie listu. W przypadku wybrania zwrotu za pośrednictwem paczkomatu musisz wybrać opcję “Paczkomat-dom” – w przeciwnym wypadku przesyłka nie zostanie do nas dostarczona.
Czy mogę odesłać towar Paczkomatem Inpost?
Nie odbieramy paczek nadanych paczkomatem. Jeśli jednak nadasz w paczkomacie z zaznaczeniem, że to przesyłka kurierska (“Paczkomat-dom”) i trafi bezpośrednio na nasz adres to oczywiście możesz to zrobić w paczkomacie
Czy zwracane ubrania muszą być zapakowane w oryginalne opakowanie?
Nie muszą. Koniecznie pamiętaj jednak zabezpieczyć towar tak, aby nie uległ uszkodzeniu podczas transportu oraz żeby był zabezpieczony przed wilgocią.
Kiedy otrzymam zwrot środków za zwracany towar?
Po dotarciu do nas przesyłki zostanie przez nas zweryfikowana. Środki zostaną zwrócone bez zbędnej zwłoki po zweryfikowaniu zawartości przesyłki i stanu towaru, nie później niż w ciągu 14dni
Na jakie konto zwrócicie środki?
Pieniądze zwrócimy tą samą metodą jaką zostało opłacone zamówienie. W przypadku problemów technicznych zostaną zwrócone na konto podane na formularzu odstąpienia od umowy dlatego warto zawsze dodatkowo podać numer konta na formularzu zwrotu.
Czy mogę wymienić towar?
Nie ma możliwości wymiany towaru zamówionego w naszym sklepie internetowym. Możesz jednak zwrócić towar zgodnie z wyżej opisanymi zasadami i niezależnie złożyć zamówienie na produkt, który chcesz otrzymać. W ten sposób cała operacja przebiegnie sprawnie.